Monday 23 August 2010

Είμαι ένας Αφρικανός (Greek)

I Am An African by Wayne Visser
Greek Translation

Είμαι ένας Αφρικανός
Όχι επειδή γεννήθηκα εκεί
Αλλά γιατί η καρδιά μου χτυπά μαζί με της Αφρικής
Είμαι ένας Αφρικανός
Όχι επειδή το δέρμα μου είναι μαύρο
Αλλά γιατί ο νους μου είναι στην Αφρική
Είμαι ένας Αφρικανός
Όχι επειδή ζω στο χώμα της
Αλλά γιατί η ψυχή μου βρίσκει πατρίδα στην Αφρική

Όταν η Αφρική δακρύζει για τα παιδιά της
Στα μάγουλά μου λεκιάζουν δάκρυα
Όταν η Αφρική τιμά τους γηραιούς της
Το κεφάλι μου υποκλίνεται με σεβασμό
Όταν η Αφρική πενθεί τα θύματά της
Τα χέρια μου ενώνονται σε προσευχή
Όταν η Αφρική γιορτάζει τους θριάμβους της
Τα πόδια μου ζωντανεύουν με χορό

Είμαι ένας Αφρικανός
Γιατί οι μπλε της ουρανοί μου κόβουν την ανάσα
Και η ελπίδα μου για το μέλλον είναι λαμπρή
Είμαι ένας Αφρικανός
Γιατί οι άνθρωποί της με χαιρετούν σαν οικογένεια
Και μου μαθαίνουν το νόημα της κοινότητας
Είμαι ένας Αφρικανός
Γιατί η αγριάδα της κατευνάζει το πνεύμα μου
Και με φέρνει πιο κοντά στη πηγή της ζωής

Όταν η μουσική της Αφρικής αντηχεί μες στον άνεμο
Το αίμα μου χτυπά στο ρυθμό της
Και γίνομαι η ουσία του ήχου
Όταν τα χρώματα της Αφρικής λάμπουν στον ήλιο
Οι αισθήσεις μου ξεδιψούν από το ουράνιο τόξο τους
Και γίνομαι η παλέτα της φύσης
Όταν οι ιστορίες της Αφρικής αντηχούν γύρω από τη φωτιά
Τα πόδια μου περπατούν στα μονοπάτια της
Και γίνομαι τα αποτυπώματα της ιστορίας

Είμαι ένας Αφρικανός
Επειδή αυτή είναι το λίκνο της γέννησής μας
Και γαλουχεί μια αρχαία σοφία
Είμαι ένας Αφρικανός
Επειδή αυτή ζει στη σκιά του κόσμου
Και εκρήγνυνται με μια ακτινοβόλα φωτεινότητα
Είμαι ένας Αφρικανός
Επειδή αυτή είναι η γη του αύριο
Και αναγνωρίζω τα δώρα της σαν ιερά


Creative Commons 2005
Translation by Kiara Konti 2010

No comments:

Post a Comment